"Fråga Olle", Viktor åkerlund och sängdags

God kväll kära läsare. Ikväll har jag bara tagit en dusch, och pluggat. Jag har skrivit en hel sida om material på datan och jag är riktigt stolt över mig själv. Nu ska jag fixa mina naglar, har längtat efter det länge nu men jag har inte orkar bry mig så mycket riktigt.
Jag kollade lite på Grey's Anatomy nyss, jag gillade inte slutet alls, det var alldeles för dramatiskt.. uschh. Nu börjar Fråga Olle, teveprogrammet på allas läppar. ÅÅH nu kom Viktor från Bolibompa in och sattes sig i soffan (alltså i programmet). Han är så söt! Nu sitter han där i en ljusblå skjorta, svart kavaj och jeans, så gulligt! Och nu säger han att han inte gjort DET, vet inte om han menar allvar men jag tycker att det är såå sött och han sitter och skrattar. Jag sökte på hans namn på google, och det enda jag ser är bilder på honom med massa olika brudar, hmm.. Men ja nu sitter jag och skrattar som fan åt vad dom gör på teven. De testar att gå halvnakna ute på stan, om man kan gå så på stranden varför inte på stan? Hahha kul var det iaf.
Men nu måste jag börja fixa naglarna och börja gå och lägga mig. God natt!












Gullig eller vad?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0