Sovdags och Spotify passar inte ihop

Först nu ska jag börja gå och lägga mig, det blev lite sent (igen). Byter nog header imorgon, är inte riktigt säker än. Hade bara lust att skriva lite snabbt. Sen ville jag bara nämna en låt som jag tycker är så bra och som har fastnat på mitt huvud: Broken-Hearted girl med Beyoncé. Jag älskar den, iaf just nu, tyvärr så kommer jag att spela sönder den på min daor så jag tröttnar nog snart.
Åh juste! Jag vill rekommendera en sak! Ni som är kunder av bredbandsbolaget skaffa Spotify! Det är en plats där man kan lyssna på vilken musik man vill när man vill. T.ex. sök på Beyoncé och alla hennes låtar som hon någonsin gjort kommer upp, sen kan man spara dom och lägga in sina favvolåtar på en lista. Högst rekommenderat från min sida! Super enkelt också. Men den håller en vaken när man egentligen ska sova, man vill bara lyssna på mer och mer musik hela tiden. Och det är ju inte vidare bra.
Men nej, nu ser jag att klockan är 23:08.. Usch Denise, alldeles för sent. Borde lagt mig för minst en timme sen, men datorn höll fast i mig. Så.. God natt och sov gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: isabelle

sv: jo den funkar utmärkt ;D <3

2009-04-21 @ 23:16:44
URL: http://isabellestromberg.blogg.se/
Postat av: Michaela

jag med men sverige är pussy's som inte vågar sticka ut och beställa hem varor med annorlunda ustseenden! :////

2009-04-21 @ 23:22:05
URL: http://mejx.blogg.se/
Postat av: Michaela

mjo verkligen! :(

2009-04-21 @ 23:41:02
URL: http://mejx.blogg.se/
Postat av: elin

jag har redan sptify den sidan är skit bra ju;P

2009-04-22 @ 15:29:37
Postat av: elin

jag har redan sptify den sidan är skit bra ju;P

2009-04-22 @ 15:29:55
Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-20 @ 20:24:02
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0