Skola

God morgon. Jag vaknade för ungefär 10 minuter sen och är väldigt trött, jag gick och la mig liiite för sent. Jag vet inte riktigt var jag ska börja min dag. Det känns  som att jag vaknat på fel sida, jag är så ofokuserad. Hoppas att allt blir lättare i skolan.
Igår läste jag ett inlägg i någons blogg om vad man har med sig i skolan. Den personen skrev att hon hade typ allt sitt smink med sig och det kan jag inte förstå, vad ska man göra med sitt smink i skolan liksom? Och sen skrev hon att hon tog med sig guldkortet till skolan också, och det var ännu mer oförståeligt för mig. Jajaj folk är lustiga, jag kan väl bara lägga till att den personen som skrev det går i sjuan, kanske gör hela saken lite klararare.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0