Plugg, plugg, plugg..

Hejhej, nu sitter jag i min säng, läser bloggar och känner mig helt borta i huvudet. Det är så mycket som pågår i mitt liv, eller iaf hos mig själv just nu. Jag har ingen jag kan prata med känns det som, ingen förstår mig. Dom bara dömmer mig och säger vad jag ska göra och inte göra istället för att hjälpa mig.. Men jaja, det här skulle inte vara ett deppigt inlägg!
Just nu behöver jag verkligen plugga men jag känner mig inte ett dugg motiverad! Var hittar man motivationen?
Jag har svenska till imorgon, No till nu i veckan och So till på måndag. Sen måste jag träna lite på teaterrepliker.
Idag gjorde jag mitt gymnasie omvaloch kollade även de premilinäravalen. Jag hade ju som sagt valtbarn och fritid förut, jag kom in på alla gymnasier jag valt, poängenvar: 75, 70 och 40!Ja jag vet! Ganska låga och jag som har 275 poäng nu liksom. Så jag är glad att jag ändrat mig nu för jag fick värsta chocken när jag såg dom där poängen. Jag kanske slänger in ett inlägg senare, bye!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får prata med mig när ni kommer. jag ska inte säga ett ord (såvida du inte ber om råd) bara lyssna på dig.

Teresa

2009-04-28 @ 17:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0