jensen västra och jag har bråttom

Hej på er alla. Nu är jag klar med pluggandet och ska snart åka in till söder och möta Ronja. Hon och jag ska in till Kungsholmen och gå på "prova på kväll" på Jensen västra, det kommer all bli kul tror jag! Egentligen skulle jag och Fredrica gått dit tillsammans men hon är sjuk. Krya på dig gumman!
Jag känner mig väldigt stressad, jag måste göra: Byta om, städa upp lite, ringa Ronja, åka till söder, möta Ronja, sen hinna med bussen (ibland kan det hända att man missar bussen när man umgås med den tjejen hehe), åka in till Kungsholem. Egentligen hade jag velat vara med Madde ikväll, men så blev det tyvärr inte och det är jag jätteledsen över. Jag hade också velat vårstäda på min gård idag, det gör jag varje år men det missar jag också.. hrmm..
Men ja nu måste jag rusa, bye bye!

Kommentarer
Postat av: ronja

hahah:P

2009-04-26 @ 00:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0