Inlines, våfflor och Converse

Hej på er alla. Kom nyss upp ut badet och ska snart sova. Ikväll har jag varit ute och åkt inlines med min lilla syster, hon fick ett par i födelsedagspresent. Jag håller på att lära henne att åka eftersom att jag är så duktig haha. Tea är så rolig ibland, hon är så söt och ibland är det skönt att ha en syster att bara umgås såhär avslappnat med. När vi kom hem så stod pappa och gjorde våfflor (fråga mig inte varför), så Tea och jag fick våfflor och glass när vi kom in, mums!

Alla har nog märkt den här hysterin med Converse skor? Jag fårstår att alla vill skaffa ett par, skorna är otroligt snygga och väldigt passande till våren. Men det kan bli liiite för mycket, nu har ju nästa varenda tjej(+kille) man ser ett par Converse skor på fötterna (helst ska dom vara vita). Jag tycker att det är synd eftersom att jag också vill ha ett par, särskilt ett parkorta blå, men pga att alla har ett par sådan nu så känns det lite konstigt. Det skulle kännas fel att få en komplimang för ett par skor som nästa alla andra också har på sig. Men jaja, jag får väl vänta tills dom går ut ur modet, då skaffar jag kanske mig ett par, hehe.

Nu ska jag börja gå och lägga mig, jag skriver igen imorgon! Godnatt.

 
Jag kanske ska börja använda mina inlines var jag en går ist, hahah skoja bara..

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

tycker helt klart att du ska använda inlinesen var du än går! ta med dem när ni kommer hit/ loveU4ever

2009-04-21 @ 09:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0